Pre 19 godina, kada se prvi Audi RS4 pojavio na sceni je prouzrokovao prilično uznemirenost sa svojih 381 KS (280 kw)! Sada je dostupna četvrta generacija sportskog karavana sa impresivnih 450 KS (331 kw). Razlika između fabričkog modela i nove ABT verzije RS 4 jednako je genijalna sa 510 KS (375 kw) i 680 Nm umesto fabričkih 600 Nm bi trebalo biti više nego dovoljno čak i za buduće generacije ovih modela. Govoreći o obrtnom momentu: u poređenju sa sadašnjim ABT RS4, originalni RS 4 je imao manje od 240 Nm.
Povećanje snage obezbeđuje specijalno razvijena kontrolna jedinica ABT Engine Control (AEC). Ova jedinica kontinuirano podešava više od 25 različitih parametara, osiguravajući optimalnu upotrebu napajanja direktnom komunikacije između AEC-a i jedinice za upravljanje motora, a ujedno nudi maksimalnu zaštitu motora.
Ali ovo nije kraj puta u pogledu performansi. „Pripremili smo malo iznenađenje za Ženevski međunarodni sajam automobila“, izjavio je izvršni direktor Hans-Jurgen Abt konspirativno. U svakom slučaju, vešanje je pripremljeno za sve prilike, naročito zato što se može nadograditi sa ABT sportskim stabilizatorima za prednju i zadnju osovinu. S ovim se isključuje potencijalno vibriranje motora prilikom velikih brzina.
Čak i tokom stacionarnog rada, ABT Audi RS4 deluje izuzetno brzo i agresivno – definitivno je veoma individualan: U ponudi je veliki izbor ABT sportskih točkova. Dizajn DR, ER-C, FR i GR su dostupni u 20 inča, u misticno crnoj, sjajno crnoj ili mat crnoj boji , u zavisnosti od modela. Ovakav temperament se može okarakterisati kao temperament pravog „lošeg momka“. Atraktivno proširenje osovina je već uključeno, a na zahtev sve felne mogu se kupiti i kao kompletan set točkova.
Kako aktivirati ovu „raketu na putu“? U stilu, naravno, sa ABT start-stop dugmetom sa osvjetljenim logom. Spremni ste za poletanje?